logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

زنجان میزبان هیئت تجاری کشور فنلاند می‌شود

زنجان-میزبان-هیئت-تجاری-کشور-فنلاند-می‌شود-

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: یک هیئت تجاری از کشور فنلاند به منظور افزایش تعاملات بین ایران و فنلاند گفت: زنجان میزبان هیئت تجاری کشور فنلاند می‌شود.

غلامحسین جمیلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: یک هیئت تجاری از کشور فنلاند به ریاست، رئیس اتاق بازرگانی ساووی جنوبی روز دوشنبه 27 شهریورماه  وارد زنجان می‌شود.

وی تصریح کرد: این هیئت اقتصادی را معاون سفیر فنلاند در ایران، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های دانشگاه علمی کاربردی و  تجار و بازرگانانی در حوزه صنعت چوب و معماری همراهی خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان افزود: این تیم تجاری که به دعوت اتاق بازرگانی زنجان به مدت دو روز دراستان اقامت خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: ضمن دیدار با استاندار با فعالین اقتصادی و جمعی از مدیران اجرایی استان دیدار و گفتگو خواهند کرد و برگزاری جلسات B2B و بازدید از برخی از  واحدهای تولیدی استان ازدیگر  برنامه های این هیئت در مدت زمان اقامت در زنجان است.

جمیلی افزود: هدف از این سفر گسترش روابط تجاری و تقویت مناسبات اقتصادی بوده و با توجه به اینکه اتاق  زنجان بعنوان استان معین کشور فنلاند تعیین شده است.

وی ابراز کرد: در تلاش هستیم بر اساس رسالت و اهداف تبیین شده با ایجاد زمینه‌های لازم شرایط جذب سرمایه‌های خارجی در استان را بیش از پیش  فراهم کنیم.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر